سلام ۱۱ آزادسازیا چه علائمی دارین؟

۴ پاسخ

من ممکنه صبح بیبی بزنم

درد سینه دارین شما؟

من ۹ ازادسازی هستم همش زیر دلم درد میکنه

منکه وسوسه شدم ۱۱ آزادسازیم بیبی چک زدم یه منفی خوشگل و قاطع تحویلم داد😒
صبح با درد پریودی بیدار شدم فعلا خبری نیست...ولی ماه پیش ۱۲ آزادسازی پریود شدم احتمالا این ماهم همینم

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه قصد بارداری