۲ پاسخ

ببردکترت نشون بده اینجا اطلاع کافی ندارن برای خوندن ازمایش

پلاکت کمی پایین
نوتروفیل کمی بالا ممکن از استرس یا عفونت خفیف باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری