۴ پاسخ

بالا آوردن در هفته های بالا یکی از علایم زایمان هست ، خیلی مراقب باشید

اون ۳_۴ ماه اول اصلا حالت تهوع نداشتم الان تو یک هفته سه چهار بار استفراغ کردم

شايد ويروس گرفتي

خوبه ک زیاد نباشه حالا

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی