۳ پاسخ

انقباض چه جوریه!؟

نمیدونم منم دارم شکمم مخصوصا دور ناف کاملا سفت میشه ولی بدون درد هفته دیگه چکاپ دارم میخوام از دکترم بپرسم

نه انقباض کلا تو هیچ ماهی طبیعی نیست...فقط ۳۶ ب بعد
البته اگ کاذب باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیدا مامان لیدا ۱۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وهفتم بارداری