آزمایش بارداری با کی رفتید؟فردا تنها میرم🙃

۱۳ پاسخ

با همسرم رفتم‌و واقعا منی که از سرنگ می ترسیدم‌ همسرم‌خیلییی هوامو داشت و کمک ترسم شد

من تا سونو نرفتم، بی بی چک زدم و به همسرم گفتم و صب کردم 8 هفته شد رفتم سونو قلب

من تنها رفتم ازمایش دادم جوابش رو گرفتم غروب همسرم از سرکار اومد سوپرایزش کردم🥰🥹

من با شوهرم رفتم انقدرم ذوق داره همه جا خودش می‌بره با ذوقم می‌بره منتظر میشینه تا برگردم 🤣🤣

تنها
تا الان همه کارام تنها

باهمسرم رفتم
تاپایان سه ماهگی م اعلام نمیکنیم

نرفتم😂

تنها رفتم‌گلم

فردا با شوهرم

منم تنها رفتم..همسرم سرکار بود راه دور

مادرشوهرم🙁😂

تنها...

تنها برو چون شوهرت سورپرایز کن بعدم حامله بودی به هیشگی نگو تا ۳ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری