۵ پاسخ

دکترِ من 28 هفته میفرسته
میگن زودتر برید بهتره ک پیگیری کنن برای رشد مناسب جنین

من فردا میرم

تا ۳۲..۳۱وقت داری

۳۰ هفته برو زوده الان

بین ۲۸تا ۳۲ که به نظرم اگه همون ۳۰ بری خوب اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه ادم زودتر پیگیری کنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری