۴ پاسخ

سلام.وقت شما مامانای گل بخیر.تو بیمارستان برای شنوایی سنجی دخترم که دو روزه بود اومدند گفتند که آب جنین وارد گوش راست دخترم رفته ما هم از ۱۰ تا۱۵ روزگی به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفت که هر دوتا گوش سالمه.بعدش دیگه چیزی نگفتند

من بدو تولد بیمارستان چک کردن گفتن سه ماهگی بیار هنوز نتونستم ببرم وقت نمیکنم

من بدو تولد بردم یک ماهگی هم بردم

به من گفتند اول چهارماهگی انگار پایان سه ماهگی میشه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی