از چند ماهگی به بچه فرنی می شه داد

۵ پاسخ

میگن ۶ امارفلاکسیازودترشرومیکنن انگار

من بخاطر رفلاکس طبق برنامه کارشناس تغذیه از ۴/۵ دادم عزیزم

میگن فرنی مفید نیس.حریره بادوم بده

۶ماهگی به بعد

من از پایان پنج ماهگی میخام شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی