۲ پاسخ

بهتره ۶ ماه شروع کنی ولی اگه دکتر ببری آمادگیشو داشته باشه و کولیکش و رفلاکسش زیاد باشه من شنیدم از چهار ماه میشه، من خودم این ماه پسرمو میخوام ببرم دکتر مشورت کنم

الان ک واس شما خیلی زوده اینکارو نکن نهایت اخر ‌پنج شروع کن

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی
مامان اَمـیرعلی و آراد مامان اَمـیرعلی و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی