خانوما کسی تاحالا از این قطره استفاده کرده؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من استفاده میکنم
برا رفلاکسش داد کمتر بشه
اصولا برا حساسیت ب لاکتوز شیره رفلاکسش کمتر میشه
رو خودشم نوشته حساسیت ب لاکتوز

من تا بحال استفاده نکردم ازش

دخترم استفراغ می‌کرد دکتر اینو داد
ولی برای دختر من کار نمیکنه یعنی دروغ نگم کمتر شده

اره من

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی