بچها آش سبزی دو کاسه بخورم ضرر داره؟
آ

۷ پاسخ

نه فقط نفخ می‌کنی نفست بالا نمیاد 😂

خیلی هم عالیه

نوش جونت

نه اتفاقا برای وزن گیری جنین عالیه ما کاسه کاسه میخوریم😂
ولی من بیشتر حلیم دوست دارم چون آش هم نفخ میکنم هم کلا حلیمو بدون شکر با نمک ترجیح میدم

نه عزیزم چه ضرری
منکه زیاد میخورم

نوش جان خیلیم خوبه

نه.فقط حبوباتش خوب پخته شده باشه نفخ نکنی

سوال های مرتبط

مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد