۱۰ پاسخ

ببین نوزاد با نوزاد فرق میکنه همه نیازشون ی اندازه نیس

ببین عزیزم اگه زیادش باشه بالا میاره طبق نیاز بچت بده عزیزم

اینو میدونم خیلی زیاد خوردن باعث رفلاکس میشه. و گرفتار میکنه آدم رو

هر چند ساعت میخوره ؟فقط شیرخشک میخوره یا کمکی
پسر من هر ۲ ساعت ۶۰ سی سی میخوره

به دکترش بگو حتما

پسر من یدفعه میخوره میگیره گلوش😐😐

وسطاش آروغشو میگیری؟
رفلاکس نداره؟

من تازه ۹۰ تا میدم اونم هر سه ساعت

من پسر منم همینقدر میخورد الان ۱۵۰ تا میخوره

خیییییییلییییییییی زیاده

سوال های مرتبط