مامانا ت هفته ها من نفخ داشتین؟

۶ پاسخ

اره تا دلت بخواد زیر دلم هم درد میگیره با درد رحم گاهی اشتباه میگیرم

سعی کن چیزای نفاخ نخوری

من سوپ خوردم‌امروز میرم دسشویی خیلی نفخ دارم

بععععععله

اره دارم‌منم

وقتی لوبیا و نخود بخورم ولی خوب توجه نمیکنم درمانش چهارزیره هست میخورم اروم میشم
ولی نخود و لوبیا رو حذف نمیکنم براش خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وسوم بارداری