بچه ها تو هفته من رابطه بدون جلوگیری داشتین؟؟؟

۶ پاسخ

من وحشتم از بعد بارداری نمیدونم چطوری جلوگیری کنم مطمعن باشه

من از اولش بدون جلوگیری داشتم😐

من از اولش بدون جلوگیری داشتم

بدون جلوگیری هم رحم زیادی منقبض میشه هم باعث عفونت میشه

دکتر حرفی ک زد گفت بهتره کاندوم استفاده بشه وگرنه زود بعدش بری دستشویی اب بکشی خودتو ک عفونت نگیری

بله

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد