شماها تو هفته من رابطه بدون جلوگیری داشتید؟؟

۱۸ پاسخ

چرا اینقدر دکتری میکنید خانم عزیز تو از دکتر خودت بپرس اینا خودشون نمیدونم شما را میترسونن

من کلا از اول بدون جلوگیری داشتم😂

اره داشتیم طوری نشد که

نباید داشته باشیم بدون جلو گیری
ولی من دارم تا اخر بارداريم

من از اول بارداري داشتم تا الان

اره تا دلت بخاددد

مونده به خودت

ما نداریم از دکترمم پرسیدم گفت اشکال نداره

چیزی نمیشه عزیز من سر دخترم داشتم ولی حالا که مبگن زایمان زودرس میاره اینکارو نکن سر پسرم کلا منع رابطم

همه چیز بستگی ب شرایط بارداریت داره یکی منعه یکی نه و....

بله از اول تا آخر سر بچه ی اولم
از اول تا الانم سر این یکی

ولی همیشه نباشه خیلی دیر به دیر گذری

بله داشتیم کل دوران بارداری
بحث دهانه رحم هم در مورد هر کسی صدق نمی‌کنه
برای بارداری‌های پرخطر هستش

نه مااصلا رابطه نداریم چی هست 😅😅

دهانه رحم شل میشع رابطتت سطحی باشه بدون جلوگیری هم خطره نکن

اشکالی ندار ولی بهتر نداشت باشی

نه خطرناکه.دهانه رحم نرم می‌کنه

نباید داشته باشی
ولی اگه داشتی یه بارش اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد