بله باعث زایمان زودرس میشه رحم نرم میشه
اوهوم😐
من سر هیچ کدوم از بچه هام جلوگیری نداشتم
من ک دارم
من سه سال پیش سر پسرم از اول تا اخر. بدون حلوگیری بود نه. عفونت گرفتم نه زایمان زود رس. تازه 39 هفته 4 روز زایمان کردم. 😂
من از متخصص پرسیدم گفت هیچ مشکلی نیست
من که از اول بارداری بدون جلوگیری بود
من از اول تاالان بدون جلوگیری داشتم و هیچ مشکلی هم نداره اگ خود دکتر منعی نذاشته باشه براتون
هفته های اخر بدون کاندوم، الان تا ۳۶-۳۷ هفته با کاندوم حتما
ولی از هفته های بالا دکتر هم توصیه میکنه ۳۶هفته به بعد
ن اگر دیر به دیر باشه و گذری مشکلی نیست
باعث زایمان زودرس میشه نباید داخل واژن ریخته بشه
ولی تو هفته های بالا ۳۶ ب بعد دکتر توصیه میکنه
چون زایمان راحتتر میشع
من از اول بارداریم بدون
جلوگیری بود
ولی زود پامیشدم خودمو میشستم
میگن ممکن دوباره حامله بشی😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.