۱۵ پاسخ

بله باعث زایمان زودرس میشه رحم نرم میشه

اوهوم😐

من سر هیچ کدوم‌ از بچه هام جلوگیری نداشتم

من ک دارم

من سه سال پیش سر پسرم از اول تا اخر. بدون حلوگیری بود نه. عفونت گرفتم نه زایمان زود رس. تازه 39 هفته 4 روز زایمان کردم. 😂

من از متخصص پرسیدم گفت هیچ مشکلی نیست

من که از اول بارداری بدون جلوگیری بود

من از اول تاالان بدون جلوگیری داشتم و هیچ مشکلی هم نداره اگ خود دکتر منعی نذاشته باشه براتون

هفته های اخر بدون کاندوم، الان تا ۳۶-۳۷ هفته با کاندوم حتما

ولی از هفته های بالا دکتر هم توصیه میکنه ۳۶هفته به بعد

ن اگر دیر به دیر باشه و گذری مشکلی نیست

باعث زایمان زودرس میشه نباید داخل واژن ریخته بشه

ولی تو هفته های بالا ۳۶ ب بعد دکتر توصیه میکنه
چون زایمان راحت‌تر میشع

من از اول بارداریم بدون
جلوگیری بود
ولی زود پامیشدم خودمو میشستم

میگن ممکن دوباره حامله بشی😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی