۵ پاسخ

17 باز میرم معاینه لگن
اون موقع ببینیم رحمم چطوره

ازاول

من رابطه ندارم استرس دارم...اگه رابطه داشته باشم که دیگه واویلا🤣کلابایدتوسونوگرافی بخوابم وهمش ببینم چخبره

من کلا جلوگیری نکردم 😑

از ۳۷ به بعد داشته باشی بهتر

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی