خانوما شما دستگاه کرلی شیگلم دارین ؟ خوبه ؟ راضی هستین؟

تصویر
۳ پاسخ

خواهرشوهر من داره راضیه راستش من استفاده نکردم اما تبلیغشو زیاد دیدم.

من میفروشم سایز۲۵ داریم خیلی ازش رضایت داریم اصل سه شاخه

سلام برا چیه؟

سوال های مرتبط