۳ پاسخ

شیرخشک خوبیه پسرمن بالا نیاورد باهاش ولی خوب سیرش نمیکرد منم دیگه ببلاک ای ار گرفتم

ببلاک ای ار بده

من میدم. وزن دهیش خوبه چون چرب انگار، ولی بالا آوردنش گاهی اونم اگه یکم زیاد بخوره ی کوچولو از کنار دهنش میریزه بیرون

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱۶ ماهگی