مامانا تب ۳۷.۷ خوبه؟

۲ پاسخ

از ۳۵ و نیم تب حساب میشه باید استامینوفن بدی اگه تب سنج ات خودکاری هست نیم درجه باید بزاری روش

عزیزم برات ی کامنتت گذاشتم خوندی؟

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی