۳ پاسخ

من امروز با یک روز تاخیر زدم منفی شد با کلی علائم😭

خیلیا میگن صبر کنید تاخیر بیفته بعد تست بزنید

گروه داریم واتساپ دورهمی مامانای گهواره میای؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری