۱۹۰ بوده حتما اشتباه متوجه شدی
شاید گفته ۱۹۰
واقعا 😳
برای من۱۷هفته که رفتم آنومالی۲۱۵ گرم بود
۹۰ گرم ؟.
مطمئنی باید ۲۴۰ اینا باشه
شاید حواسشون نبوده تو برگه سونو ۱۹۰ میخواسته تایپ کنه ۱ رو فراموش کرده
اخه من تاالان تغذیه ندارم هیچ توکل روزبتونم دولقمع بخورم خداشکرمیکنم ویارم نمیزاره چیزی بخورم۸کیلوکم کردم
اره۹۰گرم سنوگفت خیلی بیش ازحدکمه
من۱۸هفته رفتم گفت ۱۸۵
خیلی کمه ک دکترت چی میگ
تو چند هفته ؟؟؟
مطمئنی ۹۰ بود ؟ شاید اشتباه میکنی چون خیلی کمه ، دکتر نرفتی هنوز؟ حلیم میدونم خوبه، سفیده تخم مرغ ، مرغ پخته ، عدسی (ورزشکاری باشه کلی رب و روغن اینا نداشته باشه عدس رو ساده بپز یه ذره آبلیمو بزن بخور) ، لوبیا
اینا وزن میده
سونو داپلر بده شاید خونرسانی ب جنینت کمه
گوشت قرمز بخور با حلیم
90 گرم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.