وزن بچم۹۰‌بودچکارکنم خانوما

بارداری

۱۴ پاسخ

۱۹۰ بوده حتما اشتباه متوجه شدی

شاید گفته ۱۹۰

واقعا 😳
برای من۱۷هفته که رفتم آنومالی۲۱۵ گرم بود

۹۰ گرم ؟.
مطمئنی باید ۲۴۰ اینا باشه

شاید حواسشون نبوده تو برگه سونو ۱۹۰ می‌خواسته تایپ کنه ۱ رو فراموش کرده

اخه من تاالان تغذیه ندارم هیچ توکل روزبتونم دولقمع بخورم خداشکرمیکنم ویارم نمیزاره چیزی بخورم۸کیلوکم کردم

اره۹۰گرم سنوگفت خیلی بیش ازحدکمه

من۱۸هفته رفتم گفت ۱۸۵

خیلی کمه ک دکترت چی میگ

تو چند هفته ؟؟؟

مطمئنی ۹۰ بود ؟ شاید اشتباه میکنی چون خیلی کمه ، دکتر نرفتی هنوز؟ حلیم میدونم خوبه، سفیده تخم مرغ ، مرغ پخته ، عدسی (ورزشکاری باشه کلی رب و روغن اینا نداشته باشه عدس رو ساده بپز یه ذره آبلیمو بزن بخور) ، لوبیا
اینا وزن میده

سونو داپلر بده شاید خونرسانی ب جنینت کمه

گوشت قرمز بخور با حلیم

90 گرم؟

سوال های مرتبط

مامان باران☔🩷 مامان باران☔🩷 هفته بیستم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری