۶ پاسخ

من هنوز استفاده میکنم هر وقت دکتر بگه قطع کن

از اول بارداری استفاده میشه تا سونو ان تی بعد دکتر ویتامین و آهن میده بهت ک اسید فولیک رو کمتر مصرف میکنی ولی اون ویتامین ک‌هم زمان با اسید فولیک میخوردی رو با این ویتامین جدید و آهن باید مصرف بشه

فولیک اسید
تا هفته ۱۶
روزی یدونه استفاده میشه

سه ماه قبل باردار تا ۳ماه اول بارداری
بد که تموم شد به دکتر بگی که بخورم بازم یا نه

شبی یکی

روزی یدونه

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری