خانما تو هفته من اسید فولیک رو مصرف میکنین هنوز؟

۶ پاسخ

من یه بسته اسید فولیک گرفتم مصرف نمیکنم اگه کسی میخواد پیام خصوصی بده بهش بدم‌. تازه گرفتم

منم استفاده نکردم دکترم مولتی ویتامین داد توش اسید فولیک هم هست

مکمهامو عوض کرده توش فولیک هست ولی دیگه جدا مصرف نمیکنم

من دیروز رفتم دکتر از۱۶ هفته داروهاتو تغیرمیده

من دیگه از ۱۴ هفته استفاده نمیکنم. دکتر بهم آهن و مولتی داده که خودشون اسید فولیک دارن

نه دکترم گفت از ۱۶به بعد دیگ نخپر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری