مامانا تو هفته من کدوم ازین اسید فولیک هارو مصرف میکنین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

شبت بخیر گل مهربون 🌹♥️😘

فدای دل مهربونت بشم

توی بارداری هستی فولیک اسید یدمناسب نیست دکترت داده؟

الان هرچی از خدا بخوای، بخاطر پاکی بچه ای که تو دلت هست، نظر میکنه، میشه برای منم دعا کنی، هم دلم آروم بگیره، هم زودتر بتونم مامان بشم و خدا بهم بچه سالم و صالح بده

اونی که نوشته فولیک اسید+ید
متخصص داخلی بهم گفته بود نخور، عوارض زیادی داره
در صورتی که دکتر زنان بهم گفته بود، بخور

ارع گلم تا 16هفته داشتم ازش میخوردم از فولیک اسید 1 بدون ید

یدفولیک🤚🏻

منم چند وقت پیش باردار بودم ولی متاسفانه بچه هام نموندن و در نه ماهگی سقط شدن، دکتر داخلی بهم گفت چون تیروئید دارم، یدفولیک باعث میشه، تیروئیدم بدتر بشه

من یدوفولیک میخورم

عزیزم
اگر تیروئید ندارید، یدفولیک خیلی موثره ولی اگر تیروئید دارین، اسید فولیک ساده

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری