تو قرص اهنم فولیک اسید ۲۰۰ داره همینو ازین هفته بخورم بسه ؟

۲ پاسخ

۲۰۰ کم نیست ؟ از خود دکتر نپرسیدی؟

به منم فولیک اسید نداده دیگه
آهن داده توش داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری