سلام مامانا تا کدوم هفته خوردن فولیک اسید ضروریه

۶ پاسخ

من تا ۱۴ هفته خوردم

۱۶

تا سه ماه

بهداشت به من گفته تا هفته 16 باید ید فولیک اسید بخوری

از همون اول تا ۱۶هفته بعدش دکتر بهت اهن میده البته بستگی برند اهنی که میده داره اگه اهنت خودش فولیک اسید داشته باشه دیگه میگه نخور فولیک اسید من که اینجوری بود

دکتر من تا ان تی گفت بخور حدود 13 هفته تمام

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری