خوردن اسید فولیک واجبه ؟

۱۳ پاسخ

اره شديد

تا هفته ۱۸

اره خیلی

۳۰۰٪ واجب

من توی یه مطلب میخوندم خوردنش باعث میشه جنین از ناهنجاری هایی مثل شکاف کام یا غیره جلوگیری بشه و واجبه

آره بابا داروی امام کاظم هم هست

واسه تشکیل لوله های عصبی لازمه

اره عزیزم خیلی

بله باعث میشه جنین کمتر دچار ناهنجاری بشه

بله خیلی زیاد

توی سه ماه اول اره عزیزم
ولی بازم هر چی دکترت میگه

بله تا هفته ۱۸

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری