اسید فولیک واجبه بخوری من که اصلا نخوردم

۱۴ پاسخ

چه دلی دارید خدایی نمی‌خورید

من بخاطر گوارشم اصلا هیچ قرصی تو بارداری هام استفاده نکردم حتی یدونه بندازم بالا میارم البته حامله نباشم همینم

ورق پنج شیش تومنه کاش بخوری خیلی ضروریه

اره واجبه
برای سیستم عصبی جنین خوبه
اگه تا الآن نخوردین،الآن بخورین

باید بخوری
مطمعن باش واجبه همه میخورن
من اسید فولیک نمیخورم ی قرصی هس ک خیلی قوی تر از اسید فولیک و خیلی گرون تر
هرکی بچه میاره باید ب اینا هم فکر کنه

من سه ماه قبل بارداریم مصرف کردم تا الان هنوزم مصرف میکنم.. برای سیستم عصبی بچت خیلی مهمه

بعلهههه

بازم یه هفته وقت داری همینا رو بخور حداقل برای مغز و سیستم عصبی جنین خوبه برای خودتم خوب

تا شونزده دهفته هنوز فرصت داری بخور

بله عزیز

اره عزیزم حتما استفاده الان که بارداری مصرف کن برای سیستم عصبی جنین خیلی خوبه دکتر رفتین بهتون نداد؟

کاش میخوردی قبل بارداری سه ماه الآنم باید میخوردی از اول بهداشت میداده دیگ

اره واجبه

اره عزيزم خيلي مفيده بايد بخوري

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری