۸ پاسخ

منم میدم خوبه تقریبا ۴ماه سرمانخورد خیلی ایمنیش خوبه

منم خیلی وقته میدم ولی تاثیر که ندیدم هنوز پسرم زود به زود مریض میشه فقط

پریشب دکتر نوشت برا دخترم اما ندادم هنوز مریضه گفتم بهتر شه بدم

چی هس

اره خوبه هم ایمیونس هم ایمونوزوم

سوال منم هس منم خریدم نمی‌دونم شروع کنم یانه

منم میخام بگیرم از بس پسرم مریض میشه دیگه خسته شدم😞

میگن ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان نیلای 
🌷 مامان نیلای 🌷 ۱۷ ماهگی