۵ پاسخ

نخوردیگه منم نمیدونستم خوردم دو روز دردپریودی داشتم

آناناس برای جوش خوردن زخم خوبه، شنیدی کسی که عمل کرده میگن بخوره تا بخیه هاش جوش بخوره؟؟؟ زن باردار بخوره بند ناف بچش بسته میشه، دیگه اصلا نخور جزو میوه های ممنوعه است

قشنگم حالا که خوردی نوش جونت
دعا کن گوشت بشه بشه به تن نی نیت تا سالم و پر زور بدنیا بیاد 😍🤣

دیگه نخوری خیلی بهتره چون خطر داره حالا یکبار عیب نداره

عب نداره دیگه نخور میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری