خانمها من چرا آنقدر شکمم به سمت پایینه

۳ پاسخ

چون فعلااون پایین بازی میکنه

فکر کنم چون بچه پایین هست اینجوری میشه
منم بچه لگد های بچه را بیشتر زیر نافم احساس میکنم
یکی از دوستام هم همینطور بود شکمش تا آخر پایین بود
زمان سزارین هم متوجه شدن بچه سرش تو کانال زایمان هست
من چون سقط زیاد داشتم انگار رحمم پایین آمده
انشاالله زایمان کنم بعد پیش طب سنتی میروم

برا منم یکم بزرگ شده و سمت پایینه و نمیدونم دلیلش چیع

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری