خونما سونو ضربان قلب چند هفته باید بریم

۹ پاسخ

من ۶ هفته انجام دادم

۸ هفته

برای هر کس متفاوته
برای بعضیا ۶ هفته و چند روز هم قلب تشکیل میشه و دیده میشه اما برای بعضیا هفته های بالاتر دیده میشه مثل ۷ یا ۸

من امروز رفتم به حساب پریود هشت هفته بود اما بر طبق سنو هفت هفته

بهترین زمان هشت هفته

به من گفت ۸هفته بیا

بهترین زمانه

۸ یا ۹ هفته

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان فندق🎀🩷 مامان فندق🎀🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری