۲ پاسخ

دقت کنید پلارژین زیر یکسال باشه از اون قطره چکونیا
چون بالای یکسالش عسل داره و دوزش بالاتره

نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان جونی مامان شاهان جونی ۱ سالگی