خانما درمان یبوست در بارداری چی خوبه

۴ پاسخ

انجیر خیس خورده به همراه آبش هم خوبه.

دکتر ب من شربت منیزیم هیدروکسید داد من تا روز زایمان میخوردم

برگه زرد الو خشک بگیر بریز توکاسه اب بریز روش تا صب بمونه صب بخور...خیییلی عالیع.یا لواشک بخور

برگه زردآلو و ینا،نشد شربت ام جی

سوال های مرتبط

مامان آراد🦒💛 مامان آراد🦒💛 ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان 🌞Ahoura🍁Nora مامان 🌞Ahoura🍁Nora ۱ سالگی
مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ ۱ سالگی