سلام خانما از تحربه واکسن شیش ماهگی بهم میگید

۳ پاسخ

نگران نباش واسه هر بچه فرق میکنه ولی پسر من ۶ ماهگی تب کرد خیلی /۲و۴اصلن معلوم نبود

موقع تزریق فقط گریه کرد ، واکسنش سبک بود

انقدر آسونه دختر من که اصلا نفهمید ی ذره فقط روز اول گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان آدرین و آرین 💑 مامان آدرین و آرین 💑 ۱۷ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی