سلام خانما وزن 1900واسه هفته 32کمه؟؟😔😔

۹ پاسخ

من ۳۳ هفته ۱۹۰۰ بود😭

نه خوبه

نه خیلی هم خوبه

نه منم ۳۲هفته ۱۹۰۰بودم.

من 31 هفته رفتم 1600 بود

نه عالیه

نه خواهر کجاش کمه من این هفته رفتم سونو 1500 بود

نه فکر نکنم کم باشه منم ۳۱ هفته و۶ روز ۱۹۰۰ بود دکتر گفت همه چی خوبه

نه خیلی هم خوب

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه ۲ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان مهراد و آوین مامان مهراد و آوین ۱۲ ماهگی
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی