مامان واکسن ۱۸ ماهگی چندتاس
با واکسن پنوموکوک

۴ پاسخ

برا پسر من که خیلی خوب گذشت ۴ساعتی هم بهش استامینوفن میدادم

پسر من امروز زد دوتا یکی دست یکی چپ یدونه هم قطره فلج اطفال

میگن سنگینه🥲

سلام وقت بخیر
من امروز برا پسرم دو تا زدن با قطره

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان یاس مامان یاس ۲ سالگی
مامان نی نی قند عسل مامان نی نی قند عسل ۱ سالگی