بچ ها شما ب کمر هم میخابید من همش ب پهلو میخابم فقد

۳ پاسخ

من وقتی ب کمر میخوابم پهلوهام درد میگیره واسه همین به پهلو میخوابم

فعلا بع کمر اشکال ندارع تا هفته ۲۸ می تونی به کمر بخوابی

خوشبحالت من فقط میتونم به شکم بخوابم🤦🏻‍♀️😑

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته نهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری