کیا خوردن؟
نظرتون راجع به طعمش چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

حتی چای سبز ک کافعین داره رو زیاد توصیه نمیکنن اینکه دیگ گازدار هم هست بخاطر بچتون باید جلوی خودتونو بگیرید یسری چیزارو ممنوع کنید اگه بچه سالم میخواید

خیلی خوشمزس.کافئنیم بخورب ابا هیچی نمیشه من هرروز قهوه میخوردم

خوشمزه است من قهوه اش رو دوست داشتم

کافیئن نخور

اگه کافئین داره خیلی نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری