۸ پاسخ

کم ابه بدنش
مواظبش باش

بدنش کم ابه اوره دفع کرده

اگ اب بدنش هم کم بش تب میکنه زود به زود شیر بده بهش

بدنش کم آبه عزیزم بهش زیاد شیر بده

کم آبی بدن
شیر کم خورده

عزیزم نگران نباش اب بدنش کمه.
تب نکرده و مریض0 نیست کم شیر خورده باشه.
اگر نه.
تند تند شیر بده اگر خوب نشد
ببرش دکتر.

بنظر زرد میاد
اگ شیر خودتو میخوره آب زیاد بخور

کم آبه

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی