سلام عزیزای دل
سونو چطوره امروز رفتم 🥰

تصویر
۶ پاسخ

خداروشکر خوبه عزیزم

سلام خوبه مشکلی نداره .انشاءالله بسلامتی بغلش بگیری

اوخی عزیزم🥰
وضعیت رحم و ساک عالیه
قلب تشکیل شده نه؟

ب سلامتی برامنم دعاکنین قلبش تشکیل بشه

همه جی مرتبه عزیزم به سلامتی باشه😘

آخی مبارک باشه عزیزم قلبم که تشکیل شده ❤️🥹

سوال های مرتبط

مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری