۴ پاسخ

بخاطر فسقلی هم ک شده قوی باش دلایل ناراحتی رو نادیده بگیر
گناه داره تو دل ما بچمون غصه میخوره بزرگ بشه انقد غم هست ک بخواد تجربه کنه🥲🥲🥲

منم‌ امروز یکم زیادی گریه کردم تکوناش کم شده رفتم ان اس تی دادم دیدم حالش خوبه ولی خب تاثیر داره دیگه اونا همه جی رو حس میکنن

چون استرس داری

عزیزم روی بچه هم تاثیر میزاره دیگه خواهر

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی