خوارش بیرونی واژن دارم چکار کنم

۶ پاسخ

دکتر عزیزم پماد میده قرص میده حل میشه

ولی خب دکتر برو حتما

کلوتریمازول موضعی عالیه

توی تشت آب و ده قطره بتادین بشینی خیلی خوبه
ولی اگر شدید و داخلیه باید دارو و مصرف کنی

برو دکتر گلم احتمالا بهت سقکسیم بده به من اینو داد

باید بری دکتر احتمالا عفونته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری