سلام عزیزاان طول سرویسک ۳۲ ینی پایین برای ۱۲هفته

۷ پاسخ

حتما دو سه هفته دیگه دوباره چک کن

من ان تی ۳۳ بود استراحت کردم آنومالی شد ۳۹

من ۳۱ بودم دکترم گفت پایین نیست برای این هفته نرماله

اگه شکمی بوده اعتبار نداره
واژینال مهمه
من شکمی ۳۰ بودم دکترم اصلا چیزی نگفت
گفت خوبه
حتی نگفت استراحت کن و فلان

استراحت مطلق کن بالا میره

نه اصلا استرس نگیر
من ان تی ۳۲ بودم انومالی ام ۳۲
خونریزی و ایناام نداشتم اصلا
دکترم گفت خوبه اصلا بهم نگرانی نداد ک کار نکن بیرون نرو و فلان ....

نه لبه مرزه 30 به پایین خطر ناک سعی کن استراحت کنی تا بره بالا تر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان در انتظار😍 مامان در انتظار😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری