بالای ۳۰ نرمال درنظر گرفته میشه. آخرین تاپیک منو بخون کامل تجربه خودمو توضیح دادم
مهم اینه که تکرار کردی پایین نیاد از من 33.5 بود همونجور مونده
منم ۳۲ بودم گفت خوبه اما مراقبت و استراحت کن. هر چند یکبار هم چک بشه
برا من ۳۲ دکتر گفت عالیه
برا من ۳۱ بود گف خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.