سلام مامانا.
بهترین شیرخشک AR چیه؟؟؟؟

۵ پاسخ

بنظرم تروویتال ک نایاب شده

من پسرم ببلاک میخورد عالی بود ولی الان پپتی جونیور باید بخوره که دوس نداره🥲

من ترویتال براش نوشتن ریفلکس وحساسیت صورت وگرفتگی بینی وخس خس سینه ش کلا ازبین رفته خداروشکر

من نان میدم

برا پسرمن ترروویتال خوب بود و الانم رفلاکسش خیلییی خوب شده گوش شیطون کر

سوال های مرتبط

مامان باران و جانان♥️ مامان باران و جانان♥️ ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی