سنو انومالی چند دادید خانما

۷ پاسخ

۲۶۰۰ شد واسه من

هر بار ۱۲۰۰ دادم .البته دکتر مریضم منو دوبار فرستاد وگر ن یبار کافیه

انومالی خالی نوشته یانه اخه به من گفت نوشتم برو رفتم گفتن ۳۸۰۰ گفتم چرا گفت انومالیع داپلرا چسبندگیع همرو باهم نوشته

۱۶۰۰دادم

من قیمت کردم 1 تومن

من نرفتم ولی قیمت گرفتم ۱۳۰۰

بستگی داره کجا بری من 1600دادک

سوال های مرتبط

مامان آرکان ، آیسین مامان آرکان ، آیسین ۸ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل جون مامان ابوالفضل جون ۸ ماهگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همه جونم مامان همه جونم هفته بیستم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری