۱۰ پاسخ

برا خواهرم ک ریحتن ولی من نه

آره عزیزم الان نگاه کردم ریختن
اینو چطوری میشه برداشت کرد حالا

من که دهک‌ ۲ بودم نریختن

هرماه؟

دهک 1 تا3

والا کاش به ما هم میدادن

برا من که هنوز نریختن

دهک یک تا ۳
باید بهداشت پرونده داشته باشی

خبرم ندارم

برای من که نریختن والا

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری