۸ پاسخ

هیچی رشد نی نی کامل شده و دنیا میاد
من ۳۸ دردم گرفت .

۳۸ که دیگه خوبه من اولی رو ۳۸ هفته آوردم دردام شروع شد رفتم زایشگاه بعد معاینه کردن در حین معاینه کیسه ابم پاره شد دیگه سوزن فشار زدن و دردام شروع شد

پارگی کیسه آب ، دهانه رحم باز شده ، انقباض، مسمومیت بارداری، پروتئین بالا

دهانه رحمم باز شد

کیسه اب پاره شه یا ضربان قلب بچه پایین بالا باشه‌‌..مادر درد حس کنه یافشارش بالا بره

فقط درصورتی اتفاق میوفته که خود بچه دلش بخواد زود دنیا بیاد🥴😂

باز شدن دهانه رحم...

سوراخ شدن کیسه آب
انقباض

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان نازی مامان نازی ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی